Log in
Log in with USB
Inloggen met vingerafdruk wordt binnenkort mogelijk.
Bij de Dutch Fitness Awards vinden we het belangrijk om clubs die klantgerichtheid centraal stellen een podium te bieden. De meest klantgerichte clubs kunnen een vakjury award winnen. Hoe het werkt? De Vakjury maakt op basis van de inzendingen een shortlist en stelt daarna een Top 3 in willekeurige volgorde samen. Tijdens het Award Festival wordt de volgorde van deze Top 3 bekend gemaakt.
Jeroen Maas
Jeroen Maas is een van de Fitness Pioniers in Nederland. Heeft in 1989 zijn bedrijf Jeroen Maas Sports Company opgericht, uitgebreid van 70m2 naar 2000m2 met 40 medewerkers.In 2024 gekozen tot meest klantgerichte fitnessclub van Nederland. 5 jaar op rij gekozen tot Beste fitnessclub van Noord Holland en Haarlemmermeer. Jeroen leid zijn eigen fitness medewerkers op.
Wouter Lagendijk
Wouter Lagendijk is als eigenaar van branding bureau BRNDMPCT.com alweer bijna 15 jaar actief in de fitnessbranche. Als voormalig internationaal marketing manager van Life Fitness heeft hij veel clubs gezien. Hij coacht en begeleidt fitness ondernemers met een creatief team stap voor stap om een sterk en onderscheidend merk en concept in de markt te zetten en de loyaliteit onder hun leden te vergroten.
Marloes Oost
Marloes Oost is Marketing & Operations Directeur bij ClubPlanner en heeft ruim 18 jaar ervaring in Sales & Retentie automatisering (CRM). Sinds 3 jaar is zij actief bij ClubPlanner om haar opgedane internationale ervaring ook in de fitnessbranche in te zetten. Sindsdien veel ClubPlanner klanten nog succesvoller zien worden door datagedreven beslissingen te maken. De afgelopen jaren zijn er al diverse ClubPlanner klanten winnaars van de Dutch Fitness awards geworden. Haar doel is om deze awards nog meer datagedreven te laten zijn.
Dave Wurms
Dave Wurms is eigenaar van Feedback4Sports en expert in klantgerichtheid binnen de fitnessbranche. Als jurylid voor de Dutch Fitness Awards beoordeelt hij clubs op hun vermogen om klantbeleving te optimaliseren en ledenloyaliteit te vergroten, met een sterke focus op persoonlijke aandacht en het inzetten van feedback als groeimiddel.
Willen jullie graag in aanmerking komen voor de Vakjury Award voor "Meest Klantgerichte Club van het Jaar editie 2025/2026?" Meld jullie dan nu aan via dit formulier;
De Vakjury maakt op basis van de inzendingen een shortlist. Daarna wordt een Top 3 in willekeurige volgorde bekend gemaakt. Tijdens het Award Festival wordt de volgorde van deze Top 3 bekend gemaakt.
Deze verkiezing wordt uitgevoerd door Vote Company,
De specialist in digitaal stemmen en het organiseren van verkiezingen. Meer info over stemtools
Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details